Slump?

Igår kväll, efter en sen kväll på jobb, låg jag och surfade runt på lite olika internet sidor allt ifrån community till blocket i princip. På en av dessa community sidor skrev jag till en preson av en ren slump "Hej, var i hela friden ligger.... " Som svar får jag självklart var denna stad ligger men samtidgt "är det inte london Sarah?"
Vänta lite stopp, känner jag dig var min första tanke. Personen i fråga visste uppenbarligen vem jag  var, men jag hade ingen susning om vem det var. Lite läskigt. Vi pratade vidare och jag fick reda på att vi hade spelat en hel del Betapet (http://www.betapet.se) för några år sedan då jag bodde i London.
.
Att denna person kom ihåg mig från betapet spelandet som ägde rum för 2 - 3år sen tycker jag är väldigt imonerande, själv har jag fortfarande inget minne av detta. Men vad är egentligen oddsen för att man skriver till en person slumpmässigt för att de sedan ska visa sig att man har speat bokstavsspel med denna person för någr år sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0