Ständigt Sug

Ibland förstår jag nte mig på mig själv, eller snarare på min kropp. Jag är nog lite av en period människa skulle jag tro.
Vissa perioder är jag konstant hungrig och skulle kunna äta en zebra ena timmen och en elefant nästa. Vissa perioder är jag i princip aldrig hungrig och kan då nöja mig med i princip ingenting. Så finns det de perioder, en sådan period som jag är inne i just nu, då jag konstant är sugen på någonting och vill ha något att tugga på. Problemet är bara att jag inte vet vad och vad jag än stoppar i mig så försvinner inte denna dumma totalt värdelösa känsla.
Det spelar ingen roll om jag äter mat, godis, kakor eller något annat. Detta sug finns kvar ändå. Varför detta ständiga sug efter någonting. Detta någonting som jag inte ens vet vad det är. Utan snarare suget av att ha något att tugga på. Tro mig tuggummi hjälper inte i detta läge jag har provat!
Min teori är att detta sugtet beror på tristess, alltså av att jag är smått uttråkad och under stimulerad. Så när jag inte gör någonting så ställer kroppen in sig på att jaag-behöver-något-att-tugga-på-för-att-ha-något-att-göra grej. Det påminner lite om london syndromet som man hade vissa stunder på dygnet som när barnen låg och sov eller man var allmänt uttråkad.
Är det någon fler som känner igen sig i detta och har nån bra tips på hur detta extremt jobbiga sug ska försvinna.
Jag tänkte roa mig med att spela lite nintendo Wii, men icke då min konsol vägrar läsa någon skiva. Reklamation på den i morgon. Jag som tänkte inviga den ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0