Favorit i Repris

Precis i detta nu befinner jag mig på en plats, en plats där jag befunnit mig så många gånger för.
En plats där man kan sitta i lugn och ro, äta sig en god pit paj med sallad och dricka en stor kopp kaffe.
I bakgrunden hörs någon musik jag aldrig hört förr, men de gör inget den passar in här på detta lilla magiska Café. Ett Café som ligger i en av alla uppförsbackar i min gamla mysiga london hemstad Clapham.

På detta lilla Cafe har jag suttit otaliga gånger tillsammans med vänner, druckit kaffe och diskuterat livet och allt vad det innebär. Detta lilla Café tillhör nog en av mina favoriter här. Speciellt eftersom detta är de ända stället de finns på och inte ingår i en av alla de där miljoner kedjorna som finns här överallt.


Att sitta och vara här, känns som hemma, på ett magiskt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0