Angel vs Devil

Idag har jag varit någras hjälte och någras största fiende i loppet av bara några timmar.
En hjälte har jag varit åt de där kunderna som blivit lite sådär extra glada över min hjälp om de så bara var att jag hjälpte dem hitta en viss grej eller bjöd på en 50-öring. Jag räddade deras dag.
För andra var jag den värsta som vandra i ett par skor. Det är inte lätt och var en ungdom som vill köpa tobak när jag står bakom kassadisken och kräver legitimation som dem "har glömt hemma". Oj vad hemsk man blir i deras ögon på bara en sekund. Men jag säger då de. Ser man ut att vara under 25 eller i dessa fallen 18 så får man se till att ha legitimationen med sig o man ska få handla någon tobak av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0