Leende

I detta just nu kan jag bara inte sluta lee.
Att ett mejl kan göra så mycket.
Att ett mejl kan ge en så stor glädje.
Hjärtat och pulsen går på högvarv och jag tror nästan mitt smile når upp till öron spetsarna.
Hade de inte varit för klockan är mycket och jag har grannar under mig så hade jag nog studsat runt upp och ner i hela lägenheten så golvet skakat.
Vad all denna glädjen handlar om tänker jag inte avslöja riktigt än.
Jag hoppas bara på att allt går vägen i precis den riktning som jag vill.
Låt de bära hela vägen.
Låt min vår bli räddad och att jag får ett perfekt avslut på År 2010 och en perfekt början på år 2011.
Låt allt gå som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0