Typiskt mig!

Igår morse vaknade jag med 39graders feber, en hals som värkte och ett huvud som bultade. Jippi.
Planen var egentligen att jag skulle stiga upp ur sängen pigg som en nötkärna, packa mina sista saker och ge mig av ner mot trelleborg. Va händer då i Trelleborg kl 07. en måndags morgon? Jo jag skulle nämligen iväg till hässleholm med jobb för lite möten blandat med kickoff. Istället fick ja snällt ringa dem och säga att jag inte kunde komma på grund av sjukdom. Typiskt, jag som hade sett fram emot detta.

Det är så typiskt mig att bli sjuk vid just sådana här tillfälle, tillfälle då det händer något roligt. Så har det alltid varit ända sen dagis. Skulle vi iväg på en utflykt med dagis, vem tror ni blev sjuk lagom tills den? Jo jag, alltid varje gång. Det är lite orättvisst måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0