Tid sökes

Just nu känns det som tiden inte räcker till. Behöver jag nämna att det varit väldigt mycket på senaste. Så mycket att bloggen inte hinns med precis som allt annat. Det känns som bara tiden försvinner, Var? Dagarna bara går av farten och är fullt uppbokade. Är det inte plugg så är det jobb eller möten samtidigt vill man hinna träffa vänner och pojkvän.

Så här har mina senaste dagar sett ut:

Fredag, Valborg - Mysdag med Robin. Grillning på tallriken med Robin, Sofie och några kompisar till Sofie. Kvällen avslutades med hemmafest i bunkeflo

Lördag- Jobb på Toys "R" us. Lämna tillbacka nyckeln till familjen jag satt barnvakt åt tidigare. Släktkalas hos kusin Fredrik. Plugg

Söndag- Jobb på Toys "R" us. Plugga för att bli klar med PowerPoint presentation

Måndag - Skolan, redovisa powerpoint presentationen. Jobba med grupparbetet. Hem och äta. Lektion. Malmö för möte. Träffa Robin en vända. Ett försök till plugg i slottsparken.

Tisdag - Möte i Malmö. Jobb. Plugga till prov

Onsdag - Lektion. Möte i malmö. Plugga till prov. Prov. Hem och fortsätta skriva på arbeten. Träna

Resten av veckan kommer se ut ungefär så här.

Torsdag - Möte i Malmö. Träffa Robin. Aerobic med Annelie

Fredag - Möte Malmö. Jobb Statoil.

Lördag - Möte i Malmö. Jobb Statoil
 
Söndag -Jobb Statoil

Kan ju lägga till att jag behöver skriva på två arbeten och plugga til ett prov under dessa dagarna också.
Ge mig mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0