Vill man vara fin får man lida pin!

I måndags starta jag med något som för säkert många låter helt idiotiskt, men för vissa kanske intressant?
För er som känner mig på riktigt så vet ni att jag gick upp en himla massa i vikt under mitt år i London. Detta problem har jobbats mycket på och jag har varit lite av en jojo- bantar kombination med träning. Slut på detta nu. Eller rättarsagt det har varit slut på det länge. Har gjort mina desperat försök att gå ner i vikt med både diverse dieter, andra kostomläggningar och lite träning när jag känt för det...

 För någon vecka sedan kom min kära mor hem och berättade om en väldigt spännande och för mig intressant sak. Nämligen att en av hennes kunder/tidigare kunder (hon är säljare) hade berättat för henne om "slim massage". En sak som denna kund pysslade med tillsammans med en kompanjon. Med andra ord de jobbade med de. Vad är nu detta tänker ni? Det ska jag ta och berätta. Med hjälp av endast händer, sugproppar och olivolja utför de en speciell sorts massage som får en på något mystiskt vis att minska i storlek. Alltså Centimeter försvinner från ens kropp. Intressant va?

För mig lät detta väldigt intressant, så jag ringde upp för att ta reda på mer. Besökte stället och beslutade mig för boka tid för att genomföra denna massage. Massagen varar i 10dagar. Med andra ord får man denna special masage dagligen (bortsett från söndagar) i tio dagar. Resultatet är att ett flertal centimetrar ska minska från ens kropp. Man bestämmer själv vilka yter/kroppsdelar man ska behandla. Allt i från dubbelhakan, till sidfläsket och låren..

Vad kostar då denna fantastiska skönhetsbehandling? Om man jämnför med liknande saker så är det väldigt billigt. Tänk tillexempel på vad de skulle kosta att fettsuga sig, eller vad andra behandlingar kostar som har med samma sak att göra. Jag läste en artikel som de har på deras mottagning om en behandling som motsvarar ungefär samma sak, men de använder en maskin som på något vis löser upp fettet och man minskar med ca 3centimeter efter 3ggr. Till ett pris av närmre 10 000kr per gång. Om man jämför med det så är detta nästintill gratis. Här betalar du 100kr/gång och område. MEd andra ord kostar en hel behandling av ett område 1000kr. Billigt och bra va?

Jag har varit och fått massage nu i 4dagar. Ska jag vara ärlig så märker jag redan stor skillnad på hur mina jeans sitter över låren, som jag valt behandla. JEansen är mycket pösigare. Med andra ord märker jag redan resultat och jag har mer än halva tiden kvar. Men denna behandling är inte helt smärt fri. Det är ingen skön avslappnings massage vi pratar om. Utan massagen gör ont. Riktigt ont i mellan åt. JAg får snällt erkänna att jag har en hel del blåmärken. Men vad gör det när man upplever ett fantastiskt resultat och känner sig nöjdare över sin kropp?.

Låter detta intressant?
Har ni mer frågor om detta var inte rädda för att höra av er.
Är ni intresserade av en sådan behandling så säg till så får ni telefonnummer ditt.

Vill man vara fin får man lida pin!
 Detta har även fått mig att öka min motivation till träning och sluta äta godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0