Glass Glass Glass

Den ända fördelen som finns med att ha ont i halsen är att man slipper få dåligt samvete när man äter glass. Detta eftersom det är i princip det ända som går att äta.
Igår lyckades jag få i mig två mackor, tog mig ca 30min att äta dem. Samt en burk spaghettiringar till kvällsmat. Heja mig. Fick även ätit lite glass och druckit honungste. Allt i hopp om att halsen ska bli bättre. Detta kombinera jag med alvedon i brustablett form och en ipren. JAg känner attt min gårdag var verkligen full av näringsrik mat.

Dagen spenderade jag i soffan och sängen med att sova eller filmtittande och lite glass.
Efter att ha sovit i princip från och till hela dagen gick jag och la mig vid 18-tiden och somnade och sov tills jag vaknade nu i morse vid 9. Får väl erkänna att jag vakna till några gånger på vägen men inte en chans att jag lämna sängen.

Imorse vakna jag med fortfarande halsont men utan feber. Framsteg eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0