Fiktivt?

Som jag nämt tidigare håller jag på med en marknadsplan över mitt "företag" Marsyl. Tanken var att det skulle vara ett fiktivt, låtsas, företag. Jag börjar dock tvivla.
Ju mer jag tänker på det och ju mer jag gör på arbetet destu mer sugen blir jag på att verkligen starta detta företag på riktigt. Åtminstone ha det som en hobbyverksamhet till en början, men stå och sälja på någon marknad.
Jag beställde för några dagar sedan ett gäng glasburkar att förvara sylten i. Idag fick jag ett fint sms där det stod att min leverans hade kommit och var färdig att hämta på posten.

Burkarna var mycket finare än väntat och i perfekt storlek. Detta gör mig ännu mer sugen på verkligen genomföra min affärsidé.

Nästa vecka hoppas jag på att få lite tid över för att inviga de nya burkarna med en ny smak jag länge funderat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0