Facebook

Häromdagen valde jag att ändra min relationsstatus på Facebook. Från att där inte stod något allt till "har ett förhållande".

Oj vad detta uppmärksammade från alla håll. Många klick på "gilla" knappen och ett flertal kommentarer. Hemskt vad alla blev nyfikna.
Att jag har ett förhållande är inte alls lika nytt som jag tror att många på facebook tror. För det som för många blev en nyhet där har för jag vetat i några veckor. Det är lite komiskt att man kan få sådan uppmärksamhet genom att bara ändra status. Många blir helt plötsligt väldigt nyfikna. Men vem denna fina grabb är kan dem få spekulera i bäst dem vill. Hans namn tänker jag hålla hemligt ett tag till. Men ni som följer och läser min blogg borde kunna lista ut detta ganska snabbt eller?


Måste man ändra en sådan grej på facebook för att de ska räknas som officiellt?
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0