4 i rad

Alla har ni säkert spelatt 4-i-rad som liten. Spelet där man ska få fyra pricker av samma/sin färg i rad. Ett ganska kul spel egentligen. Men detta inlägg ska inte handla om spel eller något i den stilen. Detta inläget ska istället handla om helger.

Från att har varit ute och roat mig på diverse dansgolv var-varannan helg måste jag nu börja bli mer ordentlig och vänta med allt som har med festa att göra ett bra tag. Förra helgen spenderade jag i kassan på Toys "R" us med att betjänna, hjälpa och ta betalt av kunder. Dennna helgen ska jag spendera på statoil med att hjälpa kunderna där. Helgen efter det blir det Toys "r" us tur igen. Dessa tre jobbhelger avslutar jag sedan med en helg på statoil igen. Med andra ord fyra helger i rad med jobb. Dumt att klaga pengarna rullar in, lånen kan betalas, pengar kan sparas och jag kan dessutm ha lite kul i sommar. Kan dessutom vara bra att låta bli festa på en månad och istället fokussera på träning och jobb.

Heja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0