Wiiihoo

En tisdag morgon på bibblan för jobba vidare med grupparbetet, lite fortsättning på det hela när jag kom hem. Om ni vill se lite av det vi håller på med så kan ni gå in på hemsidan vi/jag gjort. Där hittar ni lite information om vårt projekt, men kom ihåg allt är på låtsas alltså är vi inget seriöst företag.
Adressen dit är i allafall:
http://sites.google.com/site/vildmarksresor/

Fick ett mycket trevligt telefonsamtal idag också. Som ni minns att jag nämde så var jag på intervju nere i Trelleborg förra veckan. Tänka sig jag fick jobbet.
Så nu är jag sådär lagom speedad glad. Känns riktigt bra det där. Ska träffa butiksägaren igen och skriva kontrakt nu redan i veckan, för att sedan börja jobba i slutet av mars eller början av April. Wiiihoooo

För övrigt har jag käkat pasta för två idag känns det som, eller en "jockeportion" kan man väl säga. Detta toppades med en glass. Hmm det var bikini om 12dagar? Skärpning. Nu blir det att svälta resten av dagarna.

Nu närmst väntas det lite jobb på energicenter i form av fikaservering till dansglada barn och föräldrar. Kvällen fortsätts sedan med barnpassning där, om det dyker upp några.

Läste nyss ett liten rlig raggningsreplig på Lindas blogg ( http://sommarflicka.blogg.se )

"tänk om livet va ett spel å du va tärningen.
Då skulle jag pussa på dig för tur,
rulla dig runt på bordet å hoppas på sex"
Kanske ska ta och köra den nästa gång jag är ute? eller kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0