Visste ni...

... att jag har världens sötaste och charmigaste grannbarn. Vi kan ta dagens grej som exemple.

Jag sitter hel stressad i bilen på väg att köra. Då ställer dem sig mitt i gatan med handen i vädret "STOPP".
Kan ju inte dirket köra över dem så stannar snällt. De går bort till rutan och jag vevar ner. "Sarah vänta jag ska bara göra ett kort till dig". Jag svara snällt att jag inte har tid just nu men hon kan komma in med det sen när jag kommit hem igen. Jag får till svar "jag lägger de i brevlådan" Det blev en bra överrenskommelse och jag kunde köra iväg. När jag kom hem några timmar senare kom min söta grannflicka och knackade på dörren för att överlämna ett mycket fint kort. Blir man rörd eller vad? Ett speciellt kort gjort till bara mig där det fint stod sarah och var ritat ett hjärta med massor av glitter. Små söta troll, ibland förgyller ni min dag, idag var en sådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0