Snart snart snart

Om bara n¨ågra få timmar ringer alarmet på min mobilklocka och det är dags att stiga upp.
Det gör jag med glädje även ifall det är långt innan tuppen gol.
En taxi väntar som tar oss mot flygplatsen och ett steg närmre sol, bad och Lanzarote.

Jag lovar att jag ska sola för er med, för då har jag chans att bli sådär extra sommar brun och fin innan ens våren kommit ordentligt. 

Bloggen får följa med och kommer uppdateras med både bilder och text.
Så glöm inte och läs så får kanske också känna lite värme från solen. 
Just det ja det är lovat runt 26 grader där några av dagarna. 

Kommentarer
Postat av: stoltablondiner

uh vad avundsjuk jag blir på dig!

Kolla gärna in min blogg och kommentera min musikmix med låtar jag gjort, eller läs och kommentera mina andra inlägg, skriv gärna vad du tycker att bloggen saknar och vad jag kan förbättra, tack så mycket :D

2010-03-13 @ 02:02:46
URL: http://stoltablondiner.se
Postat av: alex

Gud vad avundsjuk jag är , sola för mig också =)

2010-03-13 @ 02:20:46
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0