Shopping

Prov i företags ekonomi idag. Betydligt lättare än vad jag trodde, eller ja det återstår att se när resultatet kommer. Det kändes bra i allafall och jag siktar på MVG.
Spände fast säkerhetsbältet tryckte på bromsen och startade bilen. La i backen och byta pedal och backade ut, sen bar de iväg in till Mobilia direkt efter skolan på jakt efter en liten present till trollbarnen i london.
Bara en titt in på HM gjorde att man fick en massa vårkänslor och blev smått shoppinggalen. Hittade en kläning och det var kärlek vid första ögonkastet. Kläningen var inte det ända som fick följa med mig hem. Hittade mig även en kavaj, två t-skirtar, ett par jeans (kryss i taket) en ögonskugga och en fin hårklämma. Blev ett dyrt kalas det där, men ack så fin jag kommar bli. Kände att jag unnade mig lite nya kläder, var längesen sist jag köpte mig något nytt. Tänk så fin jag kommer vara i min kläning när jag trippar över stränderna på lanzarote. Till och med bror min la kommentaren och tyckte kläningen var "jävligt snygg på". Bild på den kommer, ska bara ta en sådan först.

Hittar man ingen grabb så får man nöja sig med kläder. Jag har allafall min kläning att vara kär i ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0