Röda prickar

På mina armar kan man hitta en massa födelsmärke, lite fräknar, en klocka, ett armband och massa röda små kliande prickar. Dessa små röda kliande prickar är närmre bestämt små myggbett. Dem kliar och dem kliar. Just nu får dem klia som dem vill för jag bryr mig inte. Mitt huvud är fullt av roligare tankar som att jag ska åka och träffa bästaste Sarah nu för en fika på ett mysigt litet franskCafé. Där ska vi drömma oss bort, dricka gott te och bara njuta av livet och skratta i varandras sällskap.

Dessa små röda kliande prickar känns inte längre som ett problem. Inte just nu i allafall..



Söta Sarah

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och Mysigt har vi ;)

Detta cafet är ett underbart lite smakprov av Franska inspirationer.

Goda kakor och goda pajer . Lol Alltid vi med kakor... X

2010-03-21 @ 15:39:37
URL: http://mss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0