Rensning..

Nu sitter jag omgiven av stora nästan tomma lådor, som brukade vara fulla. För en gång skull sitter jag till och med vid skrivbordet som inte är överfyllt med "viktiga" papper. Min soffa är inte längre täkt med kläder utan där finns en möjlighet att sitta i den. Under min säng hittade jag massa ovälkommna grå små husdjur. Jag tänkte ge dem fem minuter till att försvinna på, gör dem inte det så får även dem smaka på dammsugaren.

Det är ganska kul det här med att rensa, man hittar så mycket spännande saker som man inte visste att man hade tex.
- Ett kuvert med 500kr på skrivbordet
- Polkagris käppar som var bäst före 2008
- Hemligstämplade brev till ex.
- Kompis böcker sen man gick grundskolan
- En bunte gamla foto, som framkallar massa minne
- Cd-skivor med konstig musik
- "hångla" tuggummi.
.. och en massa mer.

Ska gå och ta hand om mina små husdjur nu.

Va hittade ni för skoj när ni rensade senast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0