Polisen och komplimanger

Som jag nämde i förgående inlägg gick jag denna väldigt tidiga lördags morgon När vi går där mitt på gågatan så ser vi några tröjor liggande längs gågatan. Tog inte lång tid förräns vi såg var tröjorna kom ifrån och hur dem hamnat där. En sönder inslagen dörr från en av butikerna och glasskärvor längs gatan säger ganska mycket. Telefonen åkte fram och vi underrättade polisen om vad vi sett. De hade redan hört talas om detta och var på väg, så innan vi hann gå därifrån dök dem upp i sin blåvita bil och vi fck bytat några ord.

Mitt i allt detta fick ja en liten små rolig komplimang "du har fin näsa". Kunde inte hålla mig för skratt i de läget. Lite intressant att höra. Det var något nytt. Alltid kul med komplimange. Sedan fortsatte vår vandring vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0