Oskuld

Under några dagar har jag haft en jobbigt svidande klåda i ett av mina organ. En känsla av konstant trötthet i detta organ men pigg i övrigt. Ni har säkert kännt den där känslan av kliande trötthet i ögonen som bara vill stängas. Ungefär en sådan känsla har jag känt konstant i några dagar. Vad detta beror på har jag ingen aning. Pappa trodde allergi, så idag tog jag mig en allergi tablett utan resultat. Besökte även ett apotek för lite tips och råd, gick därifrån med ett paket droppar. Hon på apoteket trodde att antingen berodde de på allergi eller att de var lite uttorkat.

När jag kom hem öppnade jag denna lilla tub med droppar. För första gången droppade jag i en ögondroppe i vardera öga. Tog min ögondropps oskuld. Fruktansvärt obehagligt till en början, men gud va skönt sen när ögonen slutade svida för ett tag. Dock var inte lyckan allt för långvarig och nu svider dem igen. Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0