Muffins och donuts eller frukt och Champange?

En frukostbuffe full med allt och lite till.
Föredrar du Frukt och champange eller Muffins och donuts till frukost?
Eller du är kanske som jag och väljer och  vrakar bland alla ostar, skinksorter, salamis, pannkakor, omelleter, yoghurtar, mûsli, juicer och allt annat gott som också finns? Variationen är stor.
En sak som är säker är att donuts och muffins blir det inte till frukost även ifall möjligheten finns.
Tror jag får börja äta frukt till frukost bara om jag inte ska bli som ett hus efter denna veckan.
Å andra sidan är det semester och då ska man väl njuta och unna sig lite extra.
Resten blir nästa problem.

Efter frukost blev de ligga och steka vid poolen, nämde jag det att dem har solstolar stående i poolen. Hur härligt är inte det att ligga där med en god bok och bara kunna hoppa i vattnet när de blir för varmt?

Oj vad jag njuter!


( En liten godnatt present på huvudkudden)

Ett tips kolla även in Sofias blogg för fler bilder
http://sophedeluxe.devote.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0