Missad knapp, inget alarm

Hur kan jag glömma klicka på spara på mobilen efter att ha ställt in alarmet. Jag som skulle upp klockan 7 i morse och gå på lektion strax efter 8. Men nej då inte var där nån väckarklocka som ringde. Vilket innebar att jag missade veckans höjdpunkt. Onsdagsmorgonens lektion består nämligen av att lära sig photoshop, vilket jag tycker är himla skoj. Så är lagom arg på mig själv att jag missade den. Nu måste jag vänta en hel vecka till nästa. Hmm ska gå och snacka med läraren sen och höra vad jag missa och försöka ta igen det hemma.

Känner mig riktigt flitig på andra plan. Satte mig och pluggade lite företagsekonomi i morse efter frukost istället. Gav upp det efter ett tag, mindre skoj ämne, för att sticka och träna istället. Andra gången denna veckan, de ni. Det är mer än på hela förra månaden. Februari bestod av noll träningstillfälle. Mars har änså länge bestått av två stycken på samma vecka och fler ska det bli. Heja mig.

Snart blir de duschen och sen skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0