Massa träning och godis

Ekohallen i all ära, men när dem säljer billigt godis där bör man inte släpa dit mig. Åkte dit med mamma i jakt efter sommarskor till lanzarote. Jo visst, hittade ett par charmiga tygskor i massa glada färger så de fick följa med hem. Var även inne en vända på just ekohallen för köpa bl.a en glasburk. Till min fasa eller kanske glädje sålde dem billigt lösgodis där just nu. Då kunde jag bara inte låta bli att handla lite, som sluta med väldigt mycket. Lördag trots allt. Så denna helgen har varit fylld med godisätande och än finns där massa kvar. Varför kunde jag inte nöja mig med bara några få bitar?


Mitt i allt godisätande har de även hunnits med en hel del träning denna veckan. Tro det eller ej men jag har varit flitig vid 4 hela tränings tillfälle. 2ggr med cirkel -gym träning och crosstrainer på form och figur, ett bodypump pass nere på formtoppen och ett styrketräningspass tillsammans med jessica på energicenter. Så har vägt upp godisätandet en del i allafall. Känner mig mycket flitig över min träning. Denna veckan ska i allfall hinnas med 2ggr innan de blir london på torsdag.

Godis är gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0