Måndags flitighet

Då blev det måndag igen. Ny vecka och ny månad.
Denna nya månad började jag med ett träningspass på gymet. Wihoo, En månad sen sist. Får skylla på min skadade fot så har faktiskt inte kunnat träna. Kändes att man inte varit där på ett tag, men nu gäller det att ligga i Lanzarote om mindre än två veckor. Hejhå här blir det att kämpa för bikini måste då på.
Måndagen fortsatte sedan med plugg i skolan innan lektionen började. Har ett fin fint projektgrupparbete som måste bli klart och ska redovisas nästa måndag. Heja heja. Fick en ny iklassen idag dessutom, tänka sig en i min ålder, kryss i taket. I allafall, fick introducera han i vad vi gjort och vad som mer ska göras, han blir en del av grupparbetet. Vilken tur att han satt på massa bra kunskaper sen sina tidigare erfarenheter. Efter lektionen slut bar det av in mot malmö, stress stress, attans jag glömde mat. Fick bli en korv på pressyrån i väntan på nästa buss.
Sen blev det jobb på kära toysan. Wiee så skoj. Längesen sist.
Med andra ord blev de en fullspäckad måndag och massa blev gjort

*Träning
*Plugg
*Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0