LONDON

Nu är jag i london för er som missat det.
Igår kväll tog jag med den familjens nya Aupair Matilda, hon har varit här i knappt en vecka, på lite sigthsing inne i stan. Mina kära vänner här var upptagna så ska träffa dem idag istället.
Blev en riktig långpromenda längs oxford street, bort mot piccadilly, china town och covent garden. Fick betat av en hel del.

Väldigt mysigt att träffa barnen och grabben kom och satte sig och myste i mitt knä direkt, söta han. Lilltjejen e fortfarande lite blygg men de släpper väl snart hoppas jag. Just nu gör jag inet så mycket, ska snart dra på mig jacka och skor och bege mig ut och in till stan. Måste shoppa minneskort till kameran, ballerina skor och lite smått och gott. Sen blir det att pyssla ihop ett bra schema för träffa alla kära goa glada vänner.

Mitt svenska nummer använder jag inte här, utan det är mitt engelska som gäller.
HAr ni inte det så ör de
004479 00 37 32 47

Har även skaffat ett annat svenskt nummer som jag kommer använda från och med i morgon när vi åker till Lanzarote. Vill ni ha det så får ni fråga min mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0