Hur tänkte han där?

Ibland, eller ganska ofta får jag massa knäppa och ointressanta mejl på en community site. Nej det är absolut ingen dejting sida eller något i den stilen. Detta här mejlet  låg i dagens "brevlåda".
Tar tacksamt emot tips om vad ja ska svara denna grabb..


"Hej jag heter Max,hoppas jag inte stör?. Jag är en snart 21 årig kille ifrån malmö som till hösten skabörja läsa till lärare för små barn.
På min fritid tycker jag om att träna, laga mat, kolla på film, festa och framför allt vara med de personer jag älskar.

Jag är 188 cm lång och väger 80 kg.
Mitt hår är brunt och mina ögon är blåa.

Anledningen att jag skriver till dig nu är den att jag tycker du är väldigt vacker. Och verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden.

Mina starka sidor är att jag är glad, snäll, positiv och pratglad. Uppfattas oftsast som en charmig skånepåg helt enkelt.

Mina svaga sidor är att jag är lite dålig förlorare och att min penis inte är den största. Har en så kallad "camping-snopp" och har aldrig riktigt tyckt om det.

Det innebär att den krymper ihop och blir väldigt liten när jag inte har stånd. Vid stånd är den dock rätt normal tror jag. Typ femton cm lång och 13 i omkrets.

Men nog om den nu! Hoppas du svarar (A)

Bilder finns på min msn om du vill se men kommer komma upp här med inom kort :)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0