Hola Guapa

Vilken smickrande kommentar!
Speciellt då den kom från en gubbe som var 75+ när han gick förbi med sin vän i samma ålder.
Hola Guapa = Hej snygging!

Majoriteten på detta fina lyxhotell är barnfamiljer, kärlekspar eller just pensionärer. Med andra ord är det inget ställe för ungdomar att åka till om de vill träffa nytt folk, festa eller dyligt. Dock perfekta stället för kärlekssemester. Tänk va mysigt det skulle vara om man hade någon att hålla i sin hand och gå längs strandpromenaden med. Sitta och lyssna på livemusik och dricka paraplydrinkar. Just nu sjungs det Robbie williams "Angel" på våningen under och jag sitter här med min dator som sällskap, Var är du min drömprins?

Istället hade jag en 3åring och en 1½åring till middagsdejt idag. Det funkar det med, kanske inte riktigt samma grej dock. Men vi fick också levande ljus på bordet och ät massa god mat från lyxbuffén. Ganska mysigt.
Går hellre på dejt med den lilla tre åringen än gubben som sa hola guapa. Helst av allt föredrar jag dock att gå på dejt med någon fin grabb i min egen ålder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0