Helgen

Jag har inte bara ätit massa godis och tränat ihelgen. Nej då så illa har det inte varit, har hunnit med en massa annat med. Som till exempel:

  - Äta god fisksoppa och dricka fint vit vin en fredagkväll med familjen
  - Somna när jag var och såg Alice i Underlandet på bio. Jag var för trött, så inget med filmen att göra.
  - Ge ifrån mig falska toner till singstar med brorsan och hans kompisar en lördag kväll
  - Se ett antal filmer så som "Sommar med Göran" "Space buddies" "Äntligen midsommar" och "Flickan" 
  - Gå och vänta på Sms som aldrig kommer. 
  - Parkera gratis och gå på fönstershoppingrunda med Jessica
  - Besöka ekohallen två gånger i loppet av två dagar
  - Städa rummet
  - Njuta av solen och början av våren
  - Drömma mig bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0