Gäst frihet

Små gråa tusar har tagit sig en ordentlig gästfrihet på mitt rum under tiden jag har varit iväg. Förökat sig massa har det också lyckats med och spritt sig över hela mitt golf. Var fick dem dennagästfrihet ifrån? Inte precis så jag bjöd in dem på teaparty eller övernattningsfest innan jag åkte. Nej då dem kom av sig själv, från ingenstans. Eller är de mamma eller kanse brorsorna som bjudit in dem? Skulle inte tro det va.

Detta acceptera då inte av mig. Ska dem vara på mitt rum så ska dem fråga innan. Det har dem inte gjort, som straff fick de smaka på dammsugaren. Så nu hoppas jag dme håller sig borta ett tag.

Dumma små gråa råttor.
Fler som har samma problem med självinbjudna dammråttor?


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sv. Ja visst är den :D

2010-03-22 @ 23:08:11
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0