Fredagsmys

Jo i fredags hade jag verkligen fredagsmys, eller ja de beror ju på hur man klassificerar mys men det är en annan sak. Tänkte ni skulle få ta lite del av mitt fredagsmys och sitta och bli lite lätt avundsjuka. Då pratar jag alltså om min fredagskväll. På dagen jobbade jag lite, va en vända på bokrean på mobila, köpte födelsepresent och var på 6-års kalas med 18 andra barn.

På kvällen däremot lagade jag god mat, ugnsrostade grönsaker med kyckling och ostsås, till mig och mitt middagsällskap och drack vin. Nej det var ingen dejt utan bara en trevlig gammal go vän vid namn Björn. Maten slank ner och så gjorde även glassen till desert. När man är som mättast och magen är som störst ja det är ju självklart då badkläderna ska på. I allafall de blev bubbelbad och mer vin efter maten och massa trams flams. Satte oss fint i den "varma snön" efter det "kalla badet" eller var det tvärtom? jo de va de nog, varmt bad och kall snö. Klädde mig ytterst sexigt sedan i mina mjukis, fem år gammal pike, och en tröja 4nr förstor. Är de fredagsmys så där de. Inte precis så jag skulle ut och dansa eller liknande. Nej då istället skulle jag krypa ner under en filt i soffan och kolla på några avsnitt hipp hipp och skratta lite, då ska man väl inte ställa några krav på hur man ska va klädd? Badluck åt Björn som fick dra på sig sina jeans igen. Ha. Nåja efter några avsnitt hipp hipp och lite skratt så orka inte ögonen mer och de blev nanna istället.

Så kan en fredagsmys kväll se ut med en vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0