Familj...

Igår när jag och Sofia satt där och käkade världens lyxbuffé med alldeles för mycket att välja mellan så man åt så man storkna för man ville prova allt, vilket ändå var omöjligt. Då saknade jag verkligen min egen familj och de här klassiska familjesemestrarna. Att sitta tillsamman med mamma, pappa och brossorna och bara njuta av mycket god mat och livet. En sådan upplevelse jag hade velat dela med min familj, hela den här upplevelsen med detta fantastisk lyxhotell och allt är också en sådan sak ja gärna hade velat dela med min familj.

Efter maten tog jag och Sofia oss en långpromenad längs strandpromenade. Det fick mig verkligen att tänka på när jag var i kroatien med min kära familj och hur vi vandra längs strandpromenaden där. Saknade speciellt mamma väldigt mycket i det läget. Det är en sådan typisk sak vad jag och mamma skulle göra, strossa runt och titta in i alla butiker med massa krimskrams. Sätta oss ner på någon av barerena längs promenaden och lyssna på live musiken med nått gott att dricka i handen och njuta av kvällen.


Syskonen, julen 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0