De bästa.. och massa fika

Min dag har varit helt fantastisk. 
Costa kaffe på en nästan tom buss på övre plan längst fram, på väg till Caroline
Morgon fika hos Caroline tillsammans med henne och Hanna.
En shoppingtur på stan som resulterade i en ny kjol, två koftor, 2 linne, 2par ballerina skor, ett skärp, ett par leggins och några väldigt söta klämmor.
Möta upp Mathilda på hennes pub jobb, för en fika med henne över hennes rast.
Hänga lite på Mathildas pub och snacka medan hon jobbade
Gå och möta upp Sarah för en liten promenad och Middag på Carluccios.
Ett glass vin och mycket god mat och massa skratt.
Mer Skratt trams och flams och en början på de som skulle bli en mycket långpromenda, tillsammans med Sarah.
Passerad Gordon Ramseys resturante för första gången.
Röd dubbeldäckar buss på övre plan hem till Caroline igen.
Lärde några män i en liten butik några svenska ord, när vi köpte juice.
Små grodorna sång och dans på sista gång vägen till Caroline.
Förfest chill hemma hos Caroline tillsammans med Sarah, Caroline, Hanna och Thea. Innehöll myccket  tjejsnack.
Väntan på en röd buss i mörkret tillsammans med Sarah för åka "hem" de andra tre drog till stan för party.
Många snubbar som nästan vred nacken när deras blickar fastnade på oss.
På tok för mycket skratt och en hes röst.
Många fina citat och knäppheter.

Oj vad jag saknar mina Londontjejer och livet här.
Jag är full av glädje och lycka när jag är här och tillsammans med de.
En helt annan värld, så långt ifrån den hemma...
I mellan åt ångrar jag mig väldigt mycket att jag tog beslutet att flytta tillbaka hem och inte stanna här.
London känns hemma för mig på ett sätt, som ett andra hem.


Sarah och Sarah


Ensam på den stora röda bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0