Bada med kläder på?..

Denna värld slutar aldrig förvåna mig. Hur många knäppa människor finns det där ute egentligen?
De e ganska tur att alla människor är olika, vissa sticker ut mer än andra. Nu har jag fått et tsånt där knäppt mejl till. Fattar ens inte varför jag fortfande är medlem på den hopplösa sidan. Skaffade den för hålla kontakt med en tjejkompis jag träffade på semester för sådär 10år sen. Tänkte jag ska dela med mig av kvällens knäpphete också.
Denna gången kom mejlet från en 20årig tjej!

"Hej hej,, bara undra.. Tycker du om att bada med kläder på? =)"

Detta mejl svarade jag på. " varför vill du veta det?"
Då fick jag svaret
"För skulle vara trevligt med vänner som också tyckte om det..=)"

Hur tänkte denna tjej? Att jag skulle vilja bada med kläderna på med henne. Skulle inte tro det va.
Någon annan som är sugen på att hitta en vän som tycker om att bada med kläderna på. På hennes presentation står där även så här om hennes intressen.

"Bada/ducha med kläder på (och skulle vara perfekt om det är någon här med som tycker om det för det är mitt största intresse), Bowling, teckna, gå ut med vänner på ex. subway då å då för snacka lite och jag bara älskar att  maila och sms:a "

Nå kära läsare är det någon ni kan tänka er umgås med? Säg till bara så ska vi nog kunna lösa detta.
Vad jag är glad att jag inte lever hennes liv.


Kommentarer
Postat av: Simmaren

Ge henne min mailadress, jag är också en klädbadare :)

2010-03-29 @ 10:41:23
Postat av: En annan simmare

Jag skulle vilja ha kontakt med denna tjej. =) Ge henne gärna min mail!

2010-04-10 @ 01:11:45
Postat av: Duschen funkar också

Att få duscha frugan fullt påklädd - vilken sexbomb! :-)

2010-06-01 @ 18:01:19
Postat av: hemligt

Vem har lagt ut detta? :-)

2011-04-04 @ 00:33:49
Postat av: bara då du vet

skulle jag kunna få hennes mail? jag vill gärna ta kontakt med henne:)

2011-06-14 @ 14:33:07
Postat av: Vattenälskaren

Ni som är intresserade av att kontakta mig, så är min mail: [email protected]. Nice att bada å Duscha mé kläder på. =)

2011-07-17 @ 12:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0