Längre än önskelistan

Kära bloggläsare, även ifall ni inte är så många, så måste jag bekänna en sak.
Det är som såhär, jag har en hel lista, en lista som jag nog tror är längre än vad min önskelista till tomten i fjol var. För hos mig har tomten inte kommit i år. Möjligtvis har han smyg tittat in genom fönstrena och tittat så jag städar ordentligt och sköter mig. Nog om tomtar.

Den här listan jag pratar med är långt ifrån fylld olika matriella ting eller ens saker man kan få. Istället är det en lång lista på rubriker. Rubriker på olika inspirerande blogg inlägg jag tänkt skriva, men som aldrig blivit skrivna än. Istället står dem som minnesanteckningar på denna långa lista så jag inte ska glömma bort dem. För visst är det som så. Att när man väl kommer på nått riktigt bra att skriva om så grubblar man på de en stund, men så har man inte tillgång till någon dator, eller står helt enkelt på jobbet. När man väl sedan sätter sig framför en dator, startar upp den, loggar in på bloggen så är allt bara tomt. Man har tappat det  här braua inspirerande inlägget någonstans på vägen, men man kan inte hitta det.

Det är lite därför denna långa lista har kommit till, en lista som bara växer och växer. Anledningen till att de inte blivit nerskrivit här är nog tidsbrist, åtminstone skyller jag på det. För bloggen kan inte alltid gå först, ibland är de saker som behöver gå före. Även ifall man har fem minuter över så är det inte alltid tankarna finns med en. Just nu har jag väldigt mycket att stå i, samt att det har varit mycket runt omkring.

Nog om detta.
Men nu vet ni att jag har en himla massa bra och spännande inlägg på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0