VärmeKartonger

Snart kommer jag nog få sådana där röda prickar över hela kroppen!
Vadå för röda prickar tänker ni.
Jo sådana där röda prickar som alla små bebisar får efter exempevis blöjan för dem är så varma. Värmeplider med andra ord.
Nu har hon nog fått solsting eller något tänker ni.
Nått solsting har jag inte fått, åtminstone inte vad jag vet. Kan man få solsting utan att var ute i solen?
Tror inte det va. Då är det säkert, solsting har jag inte.

IStället har jag ett rum som är sisådär 100grader varmt även i fall båda två fönstrena står vidöppna.
i denna tropiska värme har jag nyligen packat en och annan flyttkartong samt tömt mitt kryputrymme på diverse flyttkartonger och annat skit.
Så mitt rum består nu mest av tomma möbler, dammråttor och lite små saker här och var. Eller lite mer än lite små saker. KAn nog fylla minst två kartonger till om inte fler.

Inte länge kvar tills flyttlasset går, men först får lägenhete bli färdigrenoverad och sannerad/Städad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0