Tändande sång

Ikväll hade jag en del intressanta kunder som fick mig att skratta.
Bland annat några grabbar.

Det hela började med att han ville köpa en tändare för tre kronor, kostar tio kronor!
Detta gick självklart inte jag med på.
Då erbjöd han sig att han skulle sjunga för mig istället, och om han sjöng riktigt fint så skulle han får köpa den för dessa tre kronor. Inte heller detta gick hem hos mig.

Grabben ifråga börja sedan diskutera med mig eller snarare sig själv om jag var singel eller ej. Eller snarare sambo. Hans slutsats var att han var helt säker på att jag var sambo. Jag kommenter det hela med, De beror sig på hur man ser det. Han kom sedan fram till med sig själv att jag va sambo då och då. Hmm Undrar med vem?

Han frågade mig sedan var jag bodde
Ja ställde då motfrågan till han, menar du nu eller på måndag?
Vet inte riktigt hur dem tolka detta men skratta börja dem och likaså jag.

De gav upp till slut och insåg att verken skulle få en tändare för tre kronor eller mitt nummer för vacker sång!

De bjöd mig på ett gott skratt!

Tidigare under kvällen hade jag även haft två andra grabbar eller snarare männ. De var väl runt 35 skulle jag tippa. De stod också och skoja med mig där i luckan. Om att jag kunde vara trygg när dem var där osv. Den ena av dém påstod fint att jag kanske hittade in blivande flirt bland kunderna på Statoil. Vem vet?

Med andra ord. JAg hade en kul kväll där jag stod ensam i min butik och serverad korv och sålde cigaretter till väldigt trevliga och roliga kunder. Att jobba på Statoil är roligare än va ni tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0