Svett, värme, möbler, flytt

Hej allihopa
Imorgon onsdag är de äntligen dags.
Klockan 10.oo kommer "flyttgubbarna" eller rättarsagt lite vänner hit för då är det dags.
Då går föyttlasset mot Trelleborg och min nya fina lya,
En lya som som just nu består av lite halvbyggda Ikea möbler, en soffa, några fler gadrober och lite annat små plock.
Men i morgon blir de ändring. Då ska alla fytioelva kartongerna dit med diverse saker
Sängen ska dit, skrivbord ska dit och min MACi ska dit. Ja allt ska dit.

Späningen är olidlig.
När allt är på plats lovar jag bjuda på bilder på resultatet.
Ni fick se bilder från början, precis då renovering och dyligt startat.
Nu är de annat kan jag lova,


Annars idag har jag stått på ett 32gradigt varmt toys r us och typ halv dött av värmeslag och syrebrist. För nån vidare ventilation är där inte. I princip varannan kund har frågat hur vi klara jobba i denna värme och sagt att dem tyckte synd om oss.

Det var allt för nu
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0