Prioritering

Denna kära blogg ligger långt bak på prioriteringslistan just nu.
För tillfälligt känns det som det ända jag gör är att antingen stå med ett leende på läpparna bakom kassan på Statoil och sälja allt ifrån bensin till snabbmat, eller stå med ett leende på läpparna på antingen toys"r"us eller Br-leksaker och sälja leksaker till glada små barn och räkna deras tömda sparbössor.
Med andra ord, just nu består mitt liv av endast jobb

Utav denna anledning har bloggen kommit i väldig skymundan då jag inte har speciellt mycket till fritid om alls någon. När jag väl har lite ledigt har de mest blivit pillande i lägenheten för att försöka färdigställa den helt. Detta projekt går sakta men säkert framåt. Just nu har jag endast två kartonger kvar i vardagsrummet, dessa två ska bäras ner till källarförrådet för att samla damm där. Har Ytterligare två kartonger i sovrummet varav den ena full med endast sällskapsspel och den andra halv tom. Dessa ska de tas tag i nu i helgen, hoppas jag. Annars är här i princip färdigt. Eller ja, fortfarande en del att fixa med, men ingen röra längre.
Behöver jag nämna att jag trivs utmärkt.

Nu är det sängen som gäller och i den ska jag befinna mig i fram tills hmm 14.00 imorgon kanske. För att ladda för min tionde arbetsdag på raken. Life is good, åtminstone fyllt med jobb, jobb och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0