119 varor rikare och 2400kr fattigare

IDag har jag sprungit runt med en gigantisk kundvagn i ett gigantiskt varuhus.
Ett varuhus som i princip har nästan allt till väldigt bra priser.
Så där inne sprang jag runt plocka på mig den ena saken efter den andra.
Kundvagnen fylldes mer och mer.

Självklart var jag inte ensam på detta enorma ställe, nej då.
Tusentals andra människor hade oxå valt detta som sin tisdagsutflykt.
Med andra ord var vi inte ensama där.

Många timmar senare, rensning av kundvagnar var det dags att ställa sig i kön för att betala för sina fynd.
Samtidigt som man står där och lägger upp alla sina varor på bandet
står man där och hoppas på att det inte ska överskida ens strika budget,
Det vill säga pengarna på kontot.

Men jahade turr.
Pengarna mina räckte till alla 119 varor, samt att de blev lite över.
Vilken lycka.
Jag kan nog överleva denna månaden med.

Här med har jag blivit av med min oskuld på Ullareds stora varuhus Gekås


Kommentarer
Postat av: Rikard

Skrattade högt när jag läste sista meningen, låter lite felformulerat - tycker du inte? ;) Eller du kanske menade att du... hmm, äsch..;)

2010-07-07 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0