YES

Vi satt och skoja om diverse här hemma innan idag, kom på nått konstigt vänster in på fett, viktnedgång och diskmedel.
Har ni tänkt på att diskmedel är, ska vara, fettlösande?
Så om man skulle tvätta sig, duscha, i diskmedel varje dag och eventuellt dricka ett glas såpa till frukost skulle man inte gå ner i vikt då? Diskmedlet sägs ju ska lösa upp fett. Vill man gå ner i vikt så är det ju fettet man vill bli av med. Så genom att tvättat sig med fettlösande diskmedel borde fettet lösas upp och försvinna. Eller?
Genom att dricka ett glas såpa då och då så löser man även upp fettet inifrån.

Vad tror ni om denna teori, är den värd att testa?



Kommentarer
Postat av: cecilia

jag kan säga direkt att jag aldrig hade testat de, inte värt de nej.. men det gör ju inget om du testar ;)

2010-01-26 @ 23:43:54
Postat av: mathilda

Jag kan säga att en kille som gick i min klass på gymnasiet en gång drack en flarra diskmedel - inte mådde så bra efter det...Hahahahaha..

Sen så ser man ju att, när man häller i diskmedel i en fettig stekpanna så åker ju fettet åt sidorna, borde man inte sprängas då, för att det blir för mycket tryck....eller något.

haha...

PUSSS SAKNAR DIG

2010-01-27 @ 13:28:06
URL: http://jajustdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0