Vänskap?

Det finns saker som jag stör mig på väldigt mycket.
Till exempel när man bestämmer med en viss person och den personen inte dyker upp.
Istället kommer personen med massa olika anledningar/undanflykter som gör att den inte kunde komma den här gången heller. Att detta sedan upprepas gång på gång gör inte saken bättre.

På den här personer orkar inte jag lägga mer av min energi på. Sen får den tycka och tänka va den vill. Det får finnas gränser. Gör man upp planer får man hålla sig till dem.  

Håller ni med?


Kommentarer
Postat av: Liinda

En gång kan man alltid få förhinder, men gång på gång på gång är verkligen inte okej! :(

2010-01-15 @ 23:27:22
URL: http://sommmarflicka.blogg.se/
Postat av: cecilia

eftersom jag vet vad det handlar om så blir det lättare att se på det hela, och jag håller med dig sarah!

2010-01-17 @ 16:15:40
Postat av: Liinda

Dååålig stil! :( Sån vänskap kan man klara sig utan, när det finns så många andra människor som verkligen ställer upp för en.



Absolut! Ska länka till dig på mig blogg också :)

2010-01-17 @ 21:39:16
URL: http://sommmarflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0