Tvätt

Tvätt, tvätt och massa tvätt. Hur mycket tvätt blir de egentligen inte på en vecka, månad, år ens liv? Ofattbort mycket skulle jag tro. Vad skulle livet vara utan en tvättmaskin och en mamma för den delen som använder den väl. Jo jag kan tvätta och jag tvättar mina egna kläder och övriga familjens kläder ibland. Sen har jag ju också en väldigt underbar mamma som har tvättat det mesta åt mig på senaste. Riktig vardagslyx. De ända jag behöver göra är att bära upp tvätten för trappan och lägga in den i gadroben. Vips så finns där rena kläder igen. Har för tillfälligt två tora högar av rentvätt som väntar på mig i min soffa. Nu ska jag gå och pyssla om dem så de kommer till deras kamrater i gadroben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0