Träning

Idag har jag varit lite dukitg och tagit mig till gymmet för att träna. En härlig känsla och stå på crosstrainern och känna hur man får upp flåset och pulsen. En effekt av detta är ju även att man blir härligt svettig och så där röd om kinderna. Väldigt charmigt, eller inte. Blev även ett varv i cirkeln så musklerna får känna att de finns.

Blev hem och duscha och laga mat. Dagens meny bestod av tacos och diverse grönsaker. Mycket gott. Behöver jag nämna att jag har en väldigt väldigt lat bror, två stycken till och med. Efter att jag stått och lagat mat, dukat och allt sånt där. Så kommer de och sätter sig snällt vid bordet, äter och ställer disken i vasken. Nåja den stora av dem klara i allafall diska in egna tallrik alltid nått. Resten av disken däremot lämna dem åt mig. Inte konstigt man får torrspricker på fingrarna. Jag vill att diskmaskinen ska bli anställd igen och börja funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0