Marknadsföring

Tror jag har bestämt mig för att hoppa av marknadsförings kursen, distans, på universitetet. Känner att de blir för mycket. Förutom den kursen läser jag fem kurser på komvux. Vet inte ens om jag vill jobba med marknadsföring. Dessutom känns de som jag ligger efter med allt pga att böckerna blev försenade. Känns bättre att lägga lite mer tid på dem kurserna på komvux och få högre betyd där än att göra alt halvdant. På marknadsföringskursen, distans, är dessutom allt kursmatrial på engelska vilket gör allt mycket jobbigare och svårare. Har ett arbete i den kursen som ska va va klart 15 februari, jag har inet ens börjat och vet ännu mindre vad jag ska skriva om. Känns som jag var lite orealistisk när jag valde att plugga så mycket på en och samma gång.

Eller va tycker ni, ger jag upp för lätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0