Kommentar och TEST

Måste säga att jag tycker det är väldigt roligt att läsa kommentarerna från er läsare. De gör en glad.
Fick en rolig kommentar av min kära vän Mathilda i London. Hon kommentera inlägget "YES" och kommentaren löd så här:

"Jag kan säga att en kille som gick i min klass på gymnasiet en gång drack en flarra diskmedel - inte mådde så bra efter det...Hahahahaha..
Sen så ser man ju att, när man häller i diskmedel i en fettig stekpanna så åker ju fettet åt sidorna, borde man inte sprängas då, för att det blir för mycket tryck....eller något.
haha..."

Satt och skrattade för mig själv när jag läste den. Trodde på allvar inte det var folk som var så dumma och drack såpa. Ännu roligare hade jag åt hennes filosofi om att de åker åt sidorna och att man i så fall kanske sprängs av trycket. Mathilda, Mathilda, Mathilda då är för rolig du. Funderar starkt på att göra ett expriment.
Duscha varje dag och tvätta mig med enbart diskmedel i en vecka. vad tror ni om det?
Så får vi se om jag blir nått smalare eller om jag sprängs eller vad som händer.

Det får bli nästa veckas projekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0