Justering

Oroad över vad som hänt med min svarta kära vän begav jag mig in till elgiganten.
Förklarade problemet, dålig fokus i sökaren men klara bilder, och fick lite hjälp.
Lämna först iväg min lillavän så de fick ta sig en titt och jag fick mig en runda på mobila bland kläder och dyligt.
Väl tillbaka igen fick jag prata med någon som var lite mer kunnig. Jag förklara problemet ännu en gång.
Tänka sig han hade ett litet tips. Så med en liten justering på en spak så blev bilden i sökaren klar igen.
Med andra ord var det inget fel på min kära vän utan endast en inställning som omedvetet blivit ändrad.

Tänk vad bra det är med duktig och trevlig personal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0