Inga böcker

Blir man trött på när företag inte kan hålla vad dem lovar?
Beställde några skolböcker av Bokextra för två veckor sen, på deras sida stod det att leveranstiden var 2 -8 arbetsdagar. Vilket det har gått mer än nu. Tror ni jag har fått mina böcker än? Svar nej det jag inte. Tror ni jag ska ha läst två kapitel i två böcker, dvs 4kapitel tills i morgon? Svar ja. Hur löser man det om man inte har fått böckerna samt att bibloteket inte har dem iheller?

Ringde nyss till Bokextra och pratade med dem där Berättade mitt missnöje och förklarde situationen. Hon jag pratade med trodde att böckerna skulle komma tills imorgon då dem antagligen låg på den leverans som skulle skickas iväg idag. Men Hallå, i morgon är de ju lite mer än försent. Hur hade dem tänkt att jag ska hinna läsa 4kapitel i morgon när lektionerna är där. Klagade lagom för henne och påpekade att dme hade dålig service. Blev bemött bra av henne i kundtjänst som var väldigt förstående. Får jag inte böckerna i morgon så är det jag som tänker ringa dit igen och kräva en massa rabatt på dem osv.

Ganska värdelöst att halka efter redan nu i början i två av kursenra har liksom 4 kurser till att tänka på. KAOS.
Nej nu måste jag återgå till pluggandet av marknadsföring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0