En liten tjej

Det finns en liten tjej, eller liten och liten. hon är väldig snäll och rar. Innan för hennes panna finns där mycket som cirkulerar om lite smått och gott. Denna tjej var min "granne" i nästan ett år. Sen skiljdes vi och bodde i vars en stad i varsett land. De gick några månader då vi inte sågs. Jag gjorde mig ett besök i hennes land och hennes stad utan hennes vetskap. Så när jag stod och plingade på hennes dörr så fick jag en minnesvärd min. "va gör du här?" Vi fick en rolig dag som alla dagar förr. Jag länmna hennes stad och land och begav mig till mitt igen. Några veckor senare stod och hon och knackade på min dörr i min stad och mitt land. Jag visade henne min stad i några dagar. Idag lämnade hon det land och stad där vi en gång va grannar och nu bor vi återigen i samma land och för några minuter idag var hon i min stad på väg hem till sin egen.

Saknar att ha denna tjej bara 5 minuter ifrån mig, men att vi är i samma land är alltid nått.
Telefon är bra, men grannar är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0