Blää

Varför måste allt kurs material vara på engelska för när de gäller marknadsföring. Inte nog med att det är mycket som ska läsas, läras och tas in. Nej till på köpet ska allt vara på engelska. Visst att jag har bott i London lite mer än ett år. Kan lova att det är lite skillnad på att bo där och på det språk jag använt när jag har varit där än att sitta och läsa in en massa nytt med en massa ord man aldrig hört förr. Kombinera detta med att ha tankarna på helt andra håll. Med andra ord in genom ena ögat och ut genom andra. Jag gjorde mig ett nytt försök på planet så förhoppningsvis har lite fått stanna kvar nu. Har ju dock väldigt många sidor kvar att läsa.

Vad har ja gett mig in på egentligen, kunde jag inte nöjt mig med kurserna på komvux?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0