4 till -4

Två timmars flygresa bort och denna stora tempraturs skillnad. När jag lämnade london hade jag haft en fantastisk dag som tillbringades stora delar ute. Kändes nästan som riktigt vårväder, inte var det speciellt kallt i allafall och inte hade man behövt mössa och halsduk. Landar man i danmark och en tågresa senare är man i Malmö och möts av snö och bitande kyla.

Ute är det idag -4 och råkallt, mössa, halsduk, vantar och tjockastejackan åker på om man ska sätta sin fot utanför dörren. Tittar man på vädret över London har dem istället 4+ grader ute och sol. Hur fuskit är inte det?

Ärligt talat börjar tröttna på denna kyla nu, nog för att jag tycker om vintern och snön är övermysig men de har varit kallt tillräckligt länge nu tycker jag. Eller va tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0